تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در سال 1379 در زمینی به وسعت 11.000 متر مربع احداث گردید. این مرکز خرید بیش از 400 واحد تجاری و چندین کافی شاپ و رستوران گردان را شامل می شود که علاوه بر خرید برای استراحت و تفریح گردشگران تور کیش نیز مناسب است همچنین جزء یکی از بزرگترین بازارهای جزیره محسوب می شود.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ می باشد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه, مواد غذایی , موبایل و تجهیزات رایانه ای، آژانس املاک و ... فعالیت دارند. قیمت اجناس در این مرکز نسبتا بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد.

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

hyper.jpg

بازار شهر چین کیش

بازار شهر چین در واقع فروشگاه کوچکی است که مدتی در مجاورت بازار مروارید در جزیره کیش بنا شده است .اجناس در این بازارچه بسیار متنوع بوده و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت می شود اما کیفیت بیشتر اجناس پایین میباشد . بازارچه شهر چین در کیش دارای دوشعبه بوده و کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین وارد شده و توسط فروشندگان چینی به افرادی که قصد خرید ارزان در کیش را دارند ارائه می گردد و به همین دلیل یکی از بازارهایی است که گردشگران تور کیش را به سوی خود جذب می کند . شعبه دوم بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ می باشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .

chinkish.jpg

chinkish1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

بازار عربهای کیش

بازار صفین یا بازار عربها با معماری سنتی عربی ، در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع در ناحیه بومی‌نشین و کم و بیش به کنار شمال غربی جزیره کیش واقع شده است.

bazararabha.jpg

مرکز خریدعربها کیش با معماری سنتی عربی یکی از بازارهای قدیمی و جاذبه های توریستی جزیره کیش می باشد. بازار عربهای کیش کهن ترین بازار جزیره کیش است که از سالهای بعید الی کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده و میباشد .
بازار عربها از عقیده مساحتی بسیار کوچک بوده و بیشتر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را نگریستن میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید .این بازار در یک طبقه احداث و به سهم برداری رسید. بازار صفین آیین حائز ۷۰ غرفه فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، افزار بازی، ابزارها خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. بیشتر فروشندگان از اهالی بومی جزیره و عرب زبان هستند.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

بازار شقایق کیش

shaghayegh1.jpg

بازار شقایق کیش این مرکز خرید یک بازارچه ای می باشد که در شهرک میرمهنا پیمان دارد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند 1680 متر چهارگوش می باشد و این بازار حائز دو طبقه می باشد. این بازار در صنف های قنادی و شیرنی سرا ، آرایشگاه ، میوه فروشی ، اغذیه و . . . می باشد.گردشگران تور کیش می توانند در این بازار خرید های خویش را اتمام دیتا و از امکانات موجود نیز بهره‌گیری کنند. وانگهی قابل ذکر است که در این بازار کمپانی ساختمانی و خدماتی نیز در طبقه نخست به چشم می خورد. ملت کیش اجناس باره دربایستن خود را از بازار شقایق کیش تعبیه می کنند.

shaghayegh2.jpg

جهت اطلاع از آخرین نرخ  تور کیش او اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • آرزو امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی