تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل متروپل روسیه  Hotel Metropole Russia

هتل متروپل روسیه یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره روسیه می باشد که در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو قرار گرفته است. از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد.این هتل تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای ۳۳۸ اتاق شیک، سوئیت های مختلف و مجلل برای مسافران تور روسیه می باشد.طراحی اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد.

امکانات هتل متروپل روسیه:

رستوران،استخر،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،پارکینگ،امکانات ویژه معلولین،اتاق کنفرانس،لژ خانوادگی،سالن زیبایی،خشکشویی،سیستم گرمایشی،فرودگاه و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند یوروپ بلموند روسیه  Grand Hotel Europe Russia

هتل گرند یوروپ بلموند روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در موقعیت مرکزی فوق العاده ای از سنت پیترزبورگ واقع شده است. در نزدیکی این هتل  اماکن دیدنی،تئاترها و موزه های متعددی از جمله میدان هنرو کاخ  زمستانی سابق تزار وجود دارند.طیف گسترده ای از فروشگاه ها،تریاها و کافه ها در خیابان معروف نوسکی در دسترس مسافرین تور روسیه قرار دارد که می توانید لحظات به یادماندنی را در این مکان ها تجربه نمایید. هتل گرند یوروپ بلموند روسیه دارای ۳۰۱ اتاق مجهز و زیبا با امکانات مناسب در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل گرند یوروپ بلموند روسیه:

رستوران،کافی شاپ،استخر،مرکز تناسب اندام،اینترنت،پارکینگ،فروشگاه،سیستم گرمایشی،امکانات برای مهمانان دارای ناتوانی جنسی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن رینگ روسیهHotel Golden Ring of Russia

هتل گلدن رینگ روسیه از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره روسیه که تنها 7 دقیقه تا خیابان آربات مسکو روسیه و 10 دقیقه تا به رد اسکوئر و کاخ کرملین فاصله دارد.اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو روسیه با دکوراسیون شیک و کلاسیک با نمای پانورما از شهر مسکو روسیه،مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه‌ تخت و اینترنت بی‌سیم رایگان،با حمام  هایی مجهزو از جنس مرمر می باشد.این هتل با کارکنان مجرب و مهمان نواز گردشگران تور روسیه آماده اریه خدمات در طول شبانه روز می باشند.

امکانات هتل گلدن رینگ روسیه:

رستوران،تهویه هوا،سونا،جکوزی،ماساژ،خشکشویی،سرویس نظافت اتاق،سالن بدنسازی، کافی شاپ،صندوق امانات،آرایشگاه،سرویس شاتل،مرکز تجاری،جعبه کمک های اولیه،اتاق کنفرانس،امکانات ویژه معلولین و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کورینتیا روسیه Hotel Kvryntya Russia

هتل کورینتیا روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که  یک نمای با شکوه و بسیار زیبا دارد و در خیابان نوسکی پراسپکت واقع شده و 2 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو مایاکوفسکی فاصله دارد. هتل کورینتیا روسیه علاوه بر اینکه با ساختمان خیره کننده سرشار از هنر و زیبایی خود مرکز توجه بسیاری از هنردوستان است ، با قرار گرفتن در منطقه Tsentralny بهترین انتخاب برای مسافران علاقه مند به موزه ، پیاده رویهای شهری و فرهنگ است . این هتل زیبا دارای 388 اتاق مجلل و راحت است که با امکانات کافی آماده ی پذیرایی از میمانان تور روسیه میباشد.

امکانات هتل کورینتیا روسیه:

اینترنت رایگان،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی،سیستم گرمایش،سیستم تهویه مطبوع،سالن آرایش و زیبایی،اتاق جلسات و ضیافت،رستوران،بار،پذیرش 24 ساعته،مرکز تناسب اندام،خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آرارات پارک حیات روسیهHotel Ararat Park Hayat Russia

هتل آرارات پارک حیات روسیه یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره روسیه میباشد که در مرکز شهر مسکو و نزدیک میدان سرخ است. این هتل دارای 216 اتاق میباشد که با امکانات مجهزشان مسافران تور روسیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل برای مسافران تور روسیه ایستگاه تئاترالنایا است. این هتل ۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام/ بدن‌سازی و ۲۱۶ اتاق دارد. همه‌ ی اتاق‌ ها به مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع مجهزند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات روسیه :

ماساژ، سونا، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس،ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، سرویس ایاب و ذهاب، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل های کیش

هتل پالاس کیش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کیش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کیش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گامبرون کیش  Gambrvn hotel Creed 

هتل  گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. هتل  گامبرون کیش در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل  گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ترنج کیش

*****

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش کجاست؟

هتل ترنج جزیره کیش در میدان جاسک ؛ابتدای جاده جهان؛قرار گرفته.

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی خاورمیانه که در شمال غربی جزیره در منطقه بکر با اکو سیستم طبیعی واقع گردیده است، کل مجموعه در دوفاز تعریف شده که فاز اول هتل روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (درحال احداث) می باشدکه مورد توجه اکثر مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ترنج کیش

نمای  هتل ترنج چطور می باشد؟

هتل دریایی ترنج با معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیز تور کیش میباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

موقعیت جغرافیایی و نوع سازه منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردیده که مناظر زیبایی برای میهمانان تور فراهم آید،از جمله غروب زیبای خورشید،تصاویر شگفت انگیز از دریا،امواج،مرجان ها،فضای سبز،ساحل و...

 

هتل ترنج کیش

 

رستوران هتل ترنج کیش

مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش است.

 

هتل ترنج کیش

فاصله هتل ترنج کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل ترنج کیش تا بازار پردیس 1 ۱۶دقیقه با خودرو -  فاصله تا بازار پردیس2 ۱۷دقیقه با خودرو

 

فاصله هتل ترنج کیش تا مرکز شهر: 5 دقیقه -  فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

اتاق های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای ۱۳۰ اتاق میباشد.

سوئیتهای هتل ترنج کیش ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمانان تور می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP   2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

 

هتل ترنج کیش

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون ،سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مینی بار رایگان سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ خدمات خشکشویی

سایر امکانات هتل ترنج کیش

استخر  - جکوزی - سالن تنیس -سالن بدنسازی - سالن ماساژ -فضای سبز -تاکسی سرویس - پارکینگ اختصاصی -قایق سواری- آرایشگاه - استخر روباز  -خدمات پزشکی- ماهواره  -خودپرداز      

خدمات هتل : صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . دوچرخه سواری رایگان

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  •  
  •  

هتل پارمیس کیش 

*****

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش کجاست؟

مجموعه هتل پارمیس با موقعیت استثنائی در میدان پردیس و مقابل بازار پردیس در جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که مورد توجه مسافرین تور کیش می باشد. 

هتل پارمیس کیش


 

نمای داخلی هتل پارمیس چطور می باشد؟

نمای داخل هتل پارمیس کیش بسیار مدرن و با سلیقه طراحی شده است .  هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافران تور کیش میباشد.

هتل پارمیس کیش


 

رستوران هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز تور کیش می باشد.

خدمات رایگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه میباشد.

هتل پارمیس کیش

فاصله هتل پارمیس کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل پارمیس کیش تا مرکز خرید یکی از مزایای این هتل قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره کیش میباشد.

اتاق های هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش در مجموع دارای 152 اتاق در انواع 2تخته,3تخته,اتاق ویژه عروس ,سوئیت ... تمامی اتاق ها با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی مسافران تور کیش میباشد.

هتل پارمیس کیش

امکانات اتاق ها به ترتیب

سرویس بهداشتی و حمام ؛ سیستم تهویه مطبوع ؛ مینی بار غیررایگان ؛ اینترنت پر سرعت؛ سرویس ایرانی و فرنگی ؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ قفل درب کارتی ؛ صندوق امانات ؛ صبحانه ؛ تلویزیون؛ خدمات خشکشویی. 

نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

سایر امکانات هتل پارمیس کیش

از امکانات هتل پارمیس کیش می توان به رستوران های مختلف , استخر، سونا ، جکوزى - آرایشگاه مردانه و زنانه - کافى شاپ - کافى نت - فروشگاه - سالن همایش با ظرفیت 200 نفر- استفاده از اینترنت در اتاق اشاره کرد همچنین امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان تور هتل پارمیس مهیاست.

هتل ایران کیش

*****

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش کجاست؟

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه روبروی شهر بازی کیش ساخته شده است .

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

نمای داخلی هتل ایران چطور می باشد؟

طراحی منحصر به فرد هتل ایران کیش  برخی از اتاق‌ها را مشرف به دریا و برخی دیگر را مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است که این مورد توجه بسیاری از مسافرین تور کیش رو به خود جلب کرده است.

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

 

 

 

 

 

رستوران هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل ایران کیش رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان گرامی تور میباشد.

کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

 

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

فاصله هتل ایران کیش تا مراکز خرید

موقعیت عالی هتل ایران کیش ، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره ؛ شما با اقامت در این هتل  تا مرکزهای خرید کیش فقط چند دقیقه فاصله دارید.

 

 

 

 

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای ۱۳۰ اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است در مجموع هتل دارای ۳۱۰ تخت میباشد.

 

از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار) اشاره کرد.

 

 

 

 

سایر امکانات هتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای سیستم هوشمند MBS در اتاق ها، ترانسفر برگشت به فرودگاه و استخر و سونا و جکوزی رایگان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود ۱۴:۰۰ (Check in)

•       ساعت خروج ۱۲:۰۰ (Check Out)

 هتل ایران کیش

*****

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش کجاست؟

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه روبروی شهر بازی کیش ساخته شده است .

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

نمای داخلی هتل ایران چطور می باشد؟

طراحی منحصر به فرد هتل ایران کیش  برخی از اتاق‌ها را مشرف به دریا و برخی دیگر را مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است که این مورد توجه بسیاری از مسافرین تور کیش رو به خود جلب کرده است.

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

 

 

 

 

 

رستوران هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل ایران کیش رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان گرامی تور میباشد.

کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

 

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

فاصله هتل ایران کیش تا مراکز خرید

موقعیت عالی هتل ایران کیش ، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره ؛ شما با اقامت در این هتل  تا مرکزهای خرید کیش فقط چند دقیقه فاصله دارید.

 

 

 

 

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای ۱۳۰ اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است در مجموع هتل دارای ۳۱۰ تخت میباشد.

 

از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار) اشاره کرد.

 

 

 

 

سایر امکانات هتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای سیستم هوشمند MBS در اتاق ها، ترانسفر برگشت به فرودگاه و استخر و سونا و جکوزی رایگان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود ۱۴:۰۰ (Check in)

•       ساعت خروج ۱۲:۰۰ (Check Out)

 هتل ایران کیش

*****

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش کجاست؟

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه روبروی شهر بازی کیش ساخته شده است .

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

نمای داخلی هتل ایران چطور می باشد؟

طراحی منحصر به فرد هتل ایران کیش  برخی از اتاق‌ها را مشرف به دریا و برخی دیگر را مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است که این مورد توجه بسیاری از مسافرین تور کیش رو به خود جلب کرده است.

هتل ایران کیشهتل ایران کیش


 

 

 

 

 

 

رستوران هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل ایران کیش رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان گرامی تور میباشد.

کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

 

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

 

فاصله هتل ایران کیش تا مراکز خرید

موقعیت عالی هتل ایران کیش ، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره ؛ شما با اقامت در این هتل  تا مرکزهای خرید کیش فقط چند دقیقه فاصله دارید.

 

 

 

 

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیشهتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای ۱۳۰ اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است در مجموع هتل دارای ۳۱۰ تخت میباشد.

 

از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار) اشاره کرد.

 

 

 

 

سایر امکانات هتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای سیستم هوشمند MBS در اتاق ها، ترانسفر برگشت به فرودگاه و استخر و سونا و جکوزی رایگان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود ۱۴:۰۰ (Check in)

•       ساعت خروج ۱۲:۰۰ (Check Out)

 مطالب مرتبط:

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 تور کیش نوروز 96

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل ماریوت ایروان ارمنستان 

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان
هتل ماریوت ایروان ارمنستان
 
 
 
 

 

 هتل ماریوت ارمنستان :

هتل ماریوت مجلل ترین و یکی از زیبا ترین هتل های ایروان می باشد که در میدان اصلی

شهر ایروان واقع شده است . رستوران هایی که در اطراف هتل ماریوت  قرار دارد دارای

بهترین غذاهای اروپایی و آسیایی می باشد که به مسافران تور ارمنستان پیشنهاد می شود .

هتل ماریوت ایروان ارمنستان
هتل ماریوت ایروان ارمنستان


امکانات هتل ماریوت ایروان :

 

تمام اتاق های هتل ماریوت دارای سیستم تهویه جداگانه می باشد ، هم چنین تمام اتاق ها

دارای صندوق امانات جداگانه می باشد که برای رفاه حال میهمانان تور ارمنستان تدارک

دیده شده است . مسافران عزیز تور ارمنستان میتوانند به صورت رایگان از سالن ورزشی

هتل ماریوت  و هم چنین اینترنت پر سرعت در لابی و رستورانی با غذاهای عالی در طول

این سفر بهره ببرند .

 

بهترین تورهای ارمنستان 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان
هتل ماریوت ایروان ارمنستان

 

بهترین تورهای ارمنستان

هتل ماریوت ایروان ارمنستان
هتل ماریوت ایروان ارمنستان

 

بهترین تورهای ارمنستان

 

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها

با بخش فروش تماش حاصل بفرمایید .

هتل گلدن پلاس ارمنستان

 

هتل گلدن پلاس ارمنستان
هتل گلدن پلاس ارمنستان

 

درباره هتل گلدن پلاس :

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ارمنستان که بخاطر خدمات خوبی که میدهد در میان

مسافران تور ارمنستان محبوب است هتل گلدن پلاس ارمنستان می باشد . که در مجاورت

پارک هاقتاناک در منطقه ایی بسیار خوش آب و هوا قرار گرفته است .

 

هتل گلدن پلاس ارمنستان
هتل گلدن پلاس ارمنستان

 

امکانات هتل گلدن پلاس ارمنستان :

 

امکانات هتل گلدن پلاس ارمنستان شامل :  رستورانی ایتالیایی با بهترین غذاها ، استخر

سرپوشیده ، آرایشگاه  و بوتیک های متعدد ، زمین تنیس ، سالن های ورزشی ، اینترنت

پر سرعت که رایگان  در اختیار میهمانان تور ارمنستان قرار میگیرد . هم چنین هتل دارای

سالن کنفرانسی مجهز نیز می باشد .

 

 

هتل گلدن پلاس ارمنستان
هتل گلدن پلاس ارمنستان

 

هتل گلدن پلاس ارمنستان
هتل گلدن پلاس ارمنستان


 

بهترین تورهای ارمنستان

 

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش

فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلدن پالاس ارمنستان

*****

هتل گلدن پالاس ارمنستان
هتل گلدن پالاس ارمنستان

 

درباره هتل گلدن پالاس

هتل 5 ستاره گلدن پالاس ارمنستان یکی از بهترین و معروف ترین هتل های ارمنستان

می باشد ، این هتل در کنار پارک زیبای هاختاناک (پیروزی) قرار دارد و نمای پشتی

ساختمان هتل به سمت پارک و نمای جلویی آن به سمت بنای گاسکاد (هزار پله ) می باشد. 

هتل گلدن پالاس ارمنستان
هتل گلدن پالاس ارمنستان
 
 
هتل گلدن پالاس ارمنستان
هتل گلدن پالاس ارمنستان


بهترین تورهای ارمنستان

 

امکانات هتل گلدن پالاس ارمنستان :

هتل گلدن پالاس ارمنستان با طراحی مدرن و شیک ، سرویس فوق العاده ، فضایی پر آرامش

را برای میهمانان تور ارمنستان به ارمغان می آورد . امکاناتی که این هتل برای مسافران

ترتیب داده است  شامل : زمین تنیس ، اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس مجهز

، سالن ورزشی ، استخر سر پوشیده ، سونا ، کافه سرباز و هم چنین رستوران ایتالیایی

که میتوان به آن ها اشاره کرد .

بهترین تورهای ارمنستان 

هتل گلدن پالاس ارمنستان
هتل گلدن پالاس ارمنستان
 
هتل گلدن پالاس ارمنستان
هتل گلدن پالاس ارمنستان


 

بهترین تورهای ارمنستان

 

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش

تماس حاصل فرمایید.

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

 

*****

هتل قفقاز ایروان
هتل قفقاز ایروان

 

هتل قفقاز ایروان

هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق می باشد که با طراحی خاص و

دکوراسیون بسیار زیبا نمایی از ازمنستان را در آن مشاهده می کنید. و هم چنین

نزدیکی کوه های آرارات  و آراگاتس به هتل قفقاز و نماد های زیبای ارمنستان

مسافران تور ارمنستان را احاطه کرده است. هتل دارای سالن جلسات با فول امکانات

و که در نوع خود میتوان آن را بهترین معرفی کرد . که برای مذاکرات ، کنفرانس

جلسات علمی و تجاری و ... نیز بسیار مناسب است.

هتل قفقاز ایروان
هتل قفقاز ایروان

 

امکانات هتل قفقاز ایروان

مسافران تور ارمنستان میتوانند از امکانات ویژه ایی که هتل قفقاز برای مسافران ترتیب داده

بهره ببرند که این امکانات شامل : سالن های ورزشی و سالن ماساژ و استخر ، هم چنین

سالن سونا و جکوزسی نیز که هتل قفقاز ایروان از آن بهره مند است .

 

هتل قفقاز ایروان
هتل قفقاز ایروان
 
هتل قفقاز ایروان
هتل قفقاز ایروان


بهترین تورهای ارمنستان

  

هتل قفقاز ایروان
هتل قفقاز ایروان


بهترین تورهای ارمنستان

 

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رویال تولیپ گرند ایروان

*****

هتل رویال تولیپ گرند ایروان
هتل رویال تولیپ گرند ایروان 


هتل رویال تولیپ گرند

کجاست ؟

 

آدرس هتل رویال تولیپ گرند ایروان : 14 Abovyan St, Yerevan 0010, Armenia 
 

تلفن هتل رویال تولیپ گرند ایروان 37410591600 :   

 

هتل رویال تولیپ گرند ایروان
هتل رویال تولیپ گرند ایروان

 

درباره هتل رویال تولیپ گرند

ایروان : 

 هتل رویال تولیپ گرند ایروان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ایرون ارمنستان برای

مسافران تور ارمنستان می باشد . که 200 مار با گالری هنرکده ملی ایروان فاصله دارد.

هتل رویال تولیپ یکی از هتل های ارمنستان در مرکز شهر ایروان می باشد. این هتل

امکانات و خدمات خوبی را برای مسافران تور ارمنستان فراهم می کند.هتل رویال تولیپ

گرند ارمنستان انتخاب خوبی برای مسافران تور ارمنستان می باشد .  

هتل رویال تولیپ گرند ایروان
هتل رویال تولیپ گرند ایروان

 

هتل رویال تولیپ گرند ایروان
هتل رویال تولیپ گرند ایروان

 

بهترین تورهای ارمنستان 

هتل رویال تولیپ گرند ایروان
هتل رویال تولیپ گرند ایروان

 

امکانات هتل گرند رویال تولیپ : 

خدمات هتل گرند رویال تولیپ شامل : استخر در فضای باز ، سونا ، سولاریم و سالن

بدنسازی می باشد . والبته ماساژ درمانی نیز برای مسافران تور ارمنستان که مایل باشند

برقرار می باشد . اتاق های هتل گرند تولیپ ایروان به سبک کلاسیک طراحی شده و دارای

حمام با سنگ مرمر، گاو صندوق ، چای ساز ، قهوه ساز ، تلویزیون صفحه تخت ،

هتل تولیپ حدود 12کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و می توانید به راحتی به فرودگاه

دسترسی داشته باشید.

 

بهترین تورهای ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ایروان
هتل رویال تولیپ گرند ایروان 


بهترین تورهای ارمنستان

 

جهت رزرو و خرید تور ارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور دبی نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور ارمنستان نوروز 96

تور مشهد نوروز 96

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل های کیش

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 13944 در سواحلشمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدارمحیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست  فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفررفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد کهانتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماریهخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد.  میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخهسواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و  گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

ایران کیش">هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 13933 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 1288 واحد مدرن و زیبا که حدود 222 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های ایرانکیش">هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی  سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ ایرانکیش">هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن  همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. ایرانکیش">هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 1200 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل گرند یاووز استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Yavuz Hotel

هتل گرند یاووز استانبول Istanbul Grand Yavuz Hotel هتلی 4 ستاره است که در سال 1992 میلادی در حوالی مسجد سلطان احمد شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و در مجموع از 111 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در فاصله 15 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.در این هتل صرافی نیز برای دسترسی میهمانان تور استانبول وجود دارد.در اطراف این هتل آثار تاریخی و توریستی استانبول مانند:مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،بازار و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است.این هتل آخرین بار در سال 2007 میلادی مورد بازسازی قرار گرفته است.

-گرند-یاووز-استانبول.gif

امکانات و تصاویر هتل گرند یاووز استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،اینترنت پرسرعت بی سیم،فروشگاه،حمام سنتی ترکی و بخار، سونا،جکوزی، ماساژ،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،سالن ورزشی،خدمات تحویل بار و چمدان،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، آسانسور، کتابخانه، فکس و کپی، رنت کار، صرافی،سرو صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری و...

-گرند-یاووز-استانبول-1.gif

-گرند-یاووز-استانبول-2.gif

-گرند-یاووز-استانبول-3.gif

-گرند-یاووز-استانبول-4.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن سیتی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Goden City Hotel

هتل گلدن سیتی استانبول Istanbul Golden City Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد و در سال 2010 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و با 62 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه هم وجود دارد که آن را به یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول تبدیل کرده است. جاذبه های توریستی و گردشگری شهر استانبول نظیر مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین ایستگاه تراموا روبری این هتل قرار گرفته است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر میباشد.برای رفاه حال گردشگرن تور استانبول همه اتاق های هتل گلدن سیتی استانبول به اینترنت بی سیم پرسرعت و نیز حمام ایتالیایی و تلوزیون LCD مجهز می باشند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.در ضمن در تمام اتاق های هتل استعمال دخانیات ممنوع است.

-گلدن-سیتی-استانبول.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-1.gif

امکانات و عکس های هتل گلدن سیتی استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، گاو صندوق، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل، ماهیگیری، فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی و...

-گلدن-سیتی-استانبول-2.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-3.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-4.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پیانو فورت استانبول .gif.gif.gif Istanbul Pianoforte Hotel

 

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول Istanbul Pianoforte Hotel در سال 1995 میلادی در منطقه فاتح استانبول بنا شده است.فاصله  این هتل از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 25 کیلومتر می باشد و در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانات این هتل اتاق های دارای عایق صدا است.هتل پیانو فورت استانبول در سال 2009 به طور کامل بازسازی شده است.

 -پیانو-فورت-استانبول.gif

سایر امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، سونا، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آب گرم و...

-پیانو-فورت-استانبول-لابی.gif

-پیانو-فورت-استانبول-رستوران.gif

 

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul The Plaza Hotel

 

هتل پلازا استانبول Istanbul The Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر می باشد که در سال 1995 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 242 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.میدان تکسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل پلازا استانبول فاصله دارد.رستوران این هتل واقع در پشت بام با انواع غذاهای بین المللی و چشم انداز های بی نظیر از شهر استانبول و نمای پل و تنگه بسفر لحظات خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.ایستگاه قطار شهری عثمان بیک در 350 متری هتل قرار گرفته است.فاصله هتل پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر می باشد.هتل پلازا استانبول آخرین بار در سال 2012 میلادی بازسازی شده است.

 

-پلازا-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،کافی شاپ، لاندری، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن بدنسازی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، رنت کار و... 

 

-پلازا-استانبول-2.gif

 

-پلازا-استانبول-3.gif

 

-پلازا-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 تور استانبول زمستان 95

 تور استانبول دی 95

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

yerevanmall.jpg

مرکز خرید ایروان مال در سال 2010 در زمینیی به وسعت 59 هزار مترمربع احداث شده و در 20 فوریه 2014 با حضور رئیس جمهور ارمنستان در خیابان آرشاکونیاتس ایروان ارمنستان افتتاح شده است. این مرکز خرید 120 مغازه دارد. اوین هایپر مارکت ارمنستان در این پاساژ سه طبقه قرار دارد. گردشگران تور ارمنستان می توانند از انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و ... را از این مرکز، خرید کنند.

مرکز خرید مورگان ارمنستان

morgan.jpg


مرکز خرید مورگان برندی معروف در عرصه ی تولید پوشاک مخصوص بانوان است که در خیابان مشتوک ایروان ارمنستان قرار دارد. که شعبه ی اصلی آن در سال 1947 در فرانسه افتتاح شد. در حال حاضر بیش از 650 شعبه در سراسر جهان دارد و فعالیت های خود را در زمینه ی تولید پوشاک برای بانوان بین سنین 18 تا 35 سال متمرکز کرده است.یک شعبه از این برند در ایروان واقع شده است که یکی از مهمترین مراکز خرید ایروان ارمنستان است که گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مرکز خرید به خوبی بهره ببرند.

آدرس: Armenia,Yerevan, Mashtoc St., Building 50

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

dalmaGarden.jpg

مرکز خرید دالما گاردن در منطقه مالاتیا سباستیا ارمنستان در زمینی به مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 بنا شده است.در این مرکز، 116 بوتیک وجود دارد و انواع برندهای معروف همچون تاپ شاپ ، زارا ، مارکس اند اسپنسر ، ماسیمو دوتی دارای شعبه می باشد.معماری بی نظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان می توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند. 

 

 بازار شوکا ارمنستان

shoka1.jpg
بازار شوکا ارمنستان محلی بسیار مناسب برای تهیه انواع سبزیجات، میوه‌جات، شیرینی و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنی بسیار خوش طعم می باشند و به نوعی شبیه باقلوا هستند.مسافران تور ارمنستان می توانند بهترین خرید را از این بازار داشته باشند.

shoka.jpg

آدرس: ارمنستان، خیابان مشتوتز

 

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

tashir.jpg

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان، یکی از مناسب ترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می شود. در مرکز خرید تاشیر ایروان، بوتیک هایی با اجناس و کالاهای برند وجود دارند. در مرکز خرید تاشیر ایروان، یکه طبقه به طلا و جواهر و سایر طبقات نیز به البسه و پوشاک اختصاص دارد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان به نوعی دارای فروشگاه های لوکس و برند است و برای مسافران تور ارمنستان مناسب  است که دنبال اجناس مارک می گردند.

جهت مشاوره تور ارمنستان و بهترین قیمت لحظه آخری تور ارمنستان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد


  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل های دبی

هتل آئوریس این الموهنا دبی

هتل آئوریس این الموهنا 4 ستاره در منطقه آئوریس دبی قرار دارد.این هتل تا مرکز شهر 24.7 کیلومتر،مرکز خرید امارات 3.5 کیلومتر،مرکز خرید ابن بطوطه 8 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین المللی آل مکتوم  23 کیلومتر فاصله دارد.

aorisalmohna.jpg

امکانات هتل هتل آئوریس این الموهنا دبی :

 بازار ، رستوران ، ماشین اجاره ای، بازی گلف،روم سرمیس 24 ساعته، نظافت روزانه ،فکس، اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، فروشگاه هدیه / سوغاتی استفاده کنند .

ارتفاعات البرشا یک انتخاب مناسب برای مسافران تور دبی است که به معماری ، گشت و گذار و سواحل علاقه مند هستند .

aorisalmohna3.jpg

aorisalmohna2.jpg

aorisalmohna1.jpg

امکانات اتاق ها:

aorisalmohna4.jpg

این هتل از 145 اتاق  یک فضای گرم و دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد . تمامی هتل ها دارای خدماتی تلویزیون صفحه تخت ، چای ، گنجه ، حوله ، فرش ، لوازم آرایش رایگان و سشوار در این هتل فراهم است .

هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی در خیابان شیخ زائد دبی قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 2009 بنا شده است و در سال 2016 بعنوان دومین هتل معروف دبی انتخاب شده است.هتل رز ریحان دبیتا دبی مال حدودا 1.5 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاه های دبی حدود 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل 4 ستاره  72 طبقه، 462 اتاق دارد.اتاق های این هتل شیک می باشد و طراحی و چیدمان این اتاق ها منحصر به فرد است و دارای خدماتی همچون تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار و ... می باشد.گردشگران می توانند از پنجره اتاق ها مناظر زیبای شهر دبی را مشاهده کنند.هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

امکانات هتل رز ریحان دبی:

این هتل 4 رستوران دارد که  انواع غذاهای بین المللی و عربی سرو می شود.

استخر، اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار ،جکوزی،سالن بدنسازی، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از   تور دبی با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

 

 

هتل نسیما رویال دبی

nasima.jpg

هتل نسیما رویال دبی دز خیابان شیخ زلئد دبی بنا شده است.این هتل 5 ستاره در نزدیکی پارک Park Place است و دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers ونمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهید داشت. این هتل تا  مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز در فاصله 5 کیلومتری هتل نسیما قرار دارد. گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل احساس آرامش می کنند.

nasima6.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس از 471 اتاق تشکیل شده و دکوراسیون اتاق های شیک و مدرن می باشد و دارای رنگ آمیزی آن شاد است.خدماتی نظیر وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... 

nasima5.jpg

nasima3.jpg

 امکانات هتل نسیما رویال دبی:

استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات در در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپربی می کنند.

nasima1.jpg

nasima2.jpg

nasima4.jpg

nasima7.jpg

nasima8.jpg

جهت خرید تور دبی و  اطلاع از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل از 441 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های منعددی می باشد که این امکان را به مسافران تور دبی می دهد تا با آرامش خاطر در آنجا خرید کنند . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر می باشد . از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره کرد.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی :

استخر روباز ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، 5 رستران لوکس ، بار ، کافی شاپ ، کلاب کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن کنفرانس و ...

هتل مدیا روتانا دبی

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل محسنین مشهد

mohsenin.jpg

هتل محسنین مشهد از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد. از هتل محسنین تا فرودگاه 20 دقیقه ، تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و تا حرم امام رضا 15 دقیقه فاصله دارد که زائران تور مشهد می توانن پیاده تا حرم بروند. این هتل بصورت شبانه روزی آماده پذیرایی از شما زائران تور مشهد می باشد.

امکانات هتل محسنین مشهد :

mohsenin1.jpg

رستوران،کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصی ،آسانسور،لاندری ،پارکینگ و... از جمله امکانات هتل محسنین مشهد می باشد که زائران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور مشهدبا شماره 41954-021 تماس حاصل نمایید.

هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد مشهد 3 ستاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد قرار دارد.هتل فرهاد در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و فاصله این هتل تا حرم 30 دقیقه ، تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 20 دقیقه با ماشین است.این هتل زیبا با دارا بودن کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می یاشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:

لابی، آسانسور، گشت درون و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، رستوران، صندوق امانات اختصاصی و... 

farhad.jpg

farhad1.jpg

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 29، پلاک 15

جهت رزرو بیشتر از تور مشهدبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل پاییزان مشهد

paiizan.jpg

هتل پاییزان مشهددر خیابان امام رضا  مشهد قرار دارد.این هتل 2 ستاره مشهد با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به زائرانتور مشهد می باشد.از هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.اتاق های این هتل شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و زائرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل آپارتمان گزینه مناسبی است.

paiizan1.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

 لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... از جمله خدمات این هتل است که دزر اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

paiizan2.jpg

 

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

رستوران خوان سالار کیش

khansalar.jpg

رستوران خوان سالار کیش در سال 1350 در جزیره زیبای کیش قرار دارد.این رستوران زیبا که از پرسابقه ترین رستوران های ایران است  انواع غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی با کیفیت خوب سرو می شود. این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافران  تور کیش سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.

آدرس:کیش، روبروی بازار پانیذ بازارچه حافظ

رستوران حافظیه کیش

hafezieh.jpg

رستوران حافظیه کیش از رستوران های قشنگ کناره کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مسافران تور کیش تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ ایرانی را می توانید در این رستوران سرو کرد که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد.

با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره و جاذبه های دیدنی استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید.

آدرس: کیش ، پارک مرجان کیش

رستوران بوف کیش

boof.jpg

این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش و رو به کناره زیبا کیش قرار دارد این فست فود با ارائه انواع برگر و پیتزا آماده پذیرایی از مشتریان تور کیش می باشد.امکانات  رستوران بوف سرویس بهداشتی،میز در فضای آزاد،میز در فضای داخلی،سیستم تهویه هوا در اختیار مسافران تور کیش قرار داده است.

منو غذا:نوشیدنی،میان وعده،منو نهار،منو شام،منو سالاد

رستوران فودلند کیش

foodland.jpg

 رستوران فودلند کیش با وسعت 2500 متردر سال 1389 افتتاح شده و در نزدیکی کناره کیش ، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار دارد.در این رستورا ن بیش از 100 نوع  غذا با کیفیت عالی سرو می شود.فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ لوکس جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. این رستوران یکی از 4 ستوران برتر جزیره کیش است که در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

foodland2.jpg

 

 

رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

این رستوران در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

  • آرزو امیدی
  • ۰
  • ۰

هتل باروت همرا آنتالیا

 

 هتل باروت همرا آنتالیا 4 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا قرار دارد. منطقه سیده یکی از مناطق دیدنی شهر آنتالیا است که دادرای آب و هوای خوبی است.از این  هتل شیک تا مراکز خرید سیده 12 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 65 کیلومتر و 75 کیلومتر تا مرکز شهر  آنتالیا فاصله دارد.هتل باروت همرا از 376 اتاق یک تخته ، دولوکس ، استاندارد ، خانوادگی و سوئیت مدرن تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها از رنگ های گرم استفاده شده  است و در تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به دریا ، تهویه کننده هوا و مینی بار می باشند.

امکانات هتل باروت همرا آنتالیا:

رستوران و بار،کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودک، محل کشیدن سیگار ،استخر سرباز، استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی، ماساژ، بیلیارد، اروبیک ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری کودکان، لاندری، فروشگاه ،زمین گلف و... بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

جهت رزرو هتل باروت همرا ریزورت و سفارش  تور آنتالیا و پرواز آنتالیابا شماره 02188178815 تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن رینگ آنتالیا

 

 هتل گلدن رینگ آنتالیا 4 ستاره در منطقه ترکیه آنتالیا قرار دارد.این هتل از  112 اتاق تشکیل شده که برگرفته از اتاق های 2 تخته،3 تخته نیز می باشد تمامی اتاقها تمیز و دارای خدماتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و... می باشد. هتل گلدن رینگ از نظر موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه می کنند.

امکانات ورزشی و رفاهی هتل گلدن رینگ آنتالیا:

 امکانات ورزشی این هتل می توان به زمین تنیس ، استخر رو باز ، سونا بخار ، استخر آب سرد ، جکوزی ، استخر آب گرم ، بدنسازی و … 

امکانات رفاهی این هتل زیبا شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی، این هتل مراکز خرید متعددی دارد، صرافی، اتاق جلسه، سالن زیبایی،لابی، روم سرویس، زمین بازی بچه، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و.. این هتل خدمات  خوبی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را تجربه کنید.

Adnan Menderes Bulvari 100 Yil Caddesi, Antalya, Turkey

جهت خرید  تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02188178815 تماس حاصل فرمایید.

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کیلومتر است. فرودگاه آنتالیا در 15 کیلومتری این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

هتل سندر آنتالیا

 هتل سندر 5 ستاره در آنتالیا بنا شده است. این هتل زیبا در کناره دریای مدیترانه قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی از هتل تنها 80 متر تا ایستگاه اتوبوس، تا فرودگاه یازده کیلومتر و تا دروازه ی هادریان ۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را سپری می کنند.

امکانات اتاقها:

هتل سندر از ۱۵۶ اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها رنگ آمیزی آن شاد هستد و مطابق با سلیقه مسافران است .تمامی اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مناسب، تلویزیون ،بالکن اختصاصی رو به طبیعت، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته و... می باشد. این هتل ۵ ستاره بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور آنتالیا می باشند .

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا و حمام ترکی ، نگهداری کودکان،صرافی،مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و زمین بازی ویژه کودکان و.... مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوشی داشته باشند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و جز هتل های ساحلی آنتالیاست. گردشگران که در کنار ساحل جنوبی ترکیه و دریای مدیترانه لذت ببرید. هتل در میان فضایی سبز رنگ در دل طبیعت بنا شده و اقامت در آن روح‌گشاست.از هتل تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل پریمیر پالاس آنتالیا  در مجموع 289 اتاق بسیار مدرن  طراحی شده اند  دارای سه تیپ اتاق بصورت Deluxe Superior وDuplex Family می‌باشد. اتاق ها دارای چیدمان منحصر به فرد هستند که دارای برخی امکانات سوئیت‌ها عبارتند از مینی بار، تهویه مطبوع مرکزی، بساط چای و قهوه، تلویزیون ماهواره‌ای تخت، تلفن، وان و دوش، سشوار و.... 

 

امکانات هتل پریمیر پالاس آنتالیا:

 استخر در فضای باز  ، باغ ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، 5 رستوران ، دارت  ، قایقرانی ، بازی بولینگ ، پارک آبی ، سونا ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم  ، مرکز ماساژ ، حمام ترکی ، ساحل خصوصی ، استخر سرپوشیده ، اتاق بازی کودک ، زمین بازی کودکان ، کلوپ تفریحی ، باشگاه بچه ها ، تفریات شبانه و … میشه . خدمات هتل پنج ستاره پریمیر پالاس هم شامل سرویس اتاق ، کرایه ماشین ، خدمات شاتل ( هزینه اضافه) ، شاتل فرودگاهی (هزینه اضافه ) ، میز پذرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، میز تور ، محل نگهداری چمدان ، نگهداری از کودکان ، خدمات کودک ، خشکشویی ، خدمات لاندری ، سالن آرایشگاه ، آسانسور ، اتاق سیگار و … از امکانات این هتل که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

  • آرزو امیدی