تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

هتل های دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2013 با 47 طبقه در خیابان شیخ زاید احداث شده است. این هتل تا برج خلیفه و دبی مال 3 کیلومتر و تا مسجد جمیرا 5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 357 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل تنها از ساعت 6 تا 10:30 صبحانه برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل وارویک دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه مجهز ، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلیت ، باشگاه تندرستی، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، استخر سرباز، سونا و ...

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی


هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری ، نزدیکی به مترو و قیمت مناسب آن ، این هتل مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن برای میهمانان تور دبی که به قصد تجارت سفر نموده اند نیز وجود دارد.  این هتل دارای ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. 

امکانات هتل تریدرز دبی :

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و ....

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی


هتل اوبریو دبی

obriohotel.jpg

obriohotel2.jpg

هتل اوبریو دبی لوکس در شهر دبی قرار دارد.این هتل 5 ستاره زیبا دسترسی آسانی به دبی مال با 56 دقیقه رانندگی و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 18 کیلومتر است. مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل گزنه مناسبی است. هتل اوبریو از 252 اتاق تشکیل شده است. تمامی اتاق ها زیبا و مجهز تلویزیون، مینی بارو بالکن اختصاصی رو به فضا باز است.

obriohotel3.jpg

obriohotel5.jpg

امکانات هتل اوبریو دبی:

آرایشگاه،  استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، مرکز خرید، ترانسفر فرودگاهی و ...در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد.

 obriohotel1.jpg

obriohotel4.jpg

address: Downtown Burj Khalifa Street, 71847 Dubai, United Arab Emirates

گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سوفتیل دبی 

softil2.jpg

هتل سوفتیل دبی در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد.این هتل لوکس 5 ستاره یکی از هتل های شیک و مدرن به معنی واقعی کلمه، یک هتل لاکچری است.این هتل تا مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دبی و منطقه جبل علی با ماشین 7 دقیقه ،تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر، 10 دقیقه رانندگی به دبی مارینا ،20 دقیقه رانندگی به مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه و تا فرودگاه بین‌المللی دبی 30 کیلومتر فاصله‌ دارد.

softil3.jpg

امکانات اتاق ها:

طراحی و چیدمان تمامی اتاق ها مدرن و شیک است. اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع ، وای فای رایگان و.... از خدمات اتاق ها می باشد. اگر یکی از سوئیت‌ها یا آپارتمان‌ها را انتخاب کرده‌اید، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق ناهارخوری به همراه یک حمام اختصاصی با امکاناتی از برندهای معروف هرمس یا لانوین در اختیار گردشگران تور دبی خواهد بود.

softil4.jpg

امکانات هتل سوفتیل دبی :

ساحل اختصاصی،سه استخر و کلوپ بازی کودکان،مرکز سلامت و آبگرم سو 28 اتاق سرویس‌دهی،استخر آب دریا، سونا و سرویس‌های زیبایی فرانسوی شامل ماساژ و اتاق‌های تمدد اعصاب عمیق را به شما ارائه خواهد کرد. مرکز تناسب‌اندام ، اسکله قایق‌سواری ، 2 زمین تنیس، رستوران،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... بصورت 24 ساعته آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی می باشد.

softil1.jpg

softil.jpg

جهت رزروتور دبی با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید


هتل گلدن اسکوار دبی

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments.jpg

هتل گلدن اسکوار دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره فاصله کوتاهی الی سوق طلا و نهر دبی دارد و تا فرودگاه بین المللی دبی و ساحل جمیرا 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل گلدن اسکوار از 155 اتاق تشکیل شده است که واحدهای آن بصورت استودیو و آپارتمان های یک خوابه است. این هتل حائز خدماتی همچون تهویه مطبوع، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه،سونا، صرافی، اتاق جلسه ، کرایه اتومبیل و ترانسفر را در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. مسافران تور دبی که به دنبال هتل ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است.

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments1.jpg

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments2.jpg

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments3.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • آرزو امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی