تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

هتل های کیش

هتل مارینا پارک کیش

موقعیت هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش واقع در نوار سیاحتی شرق ,جنب برج های دو قلو می باشد . هتل مارینا پارک در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار با فضای سبزی دلپذیر از گونه های گیاهی گوناگون و آب نماهایی چشم نواز بنا شده که میهمانانتور کیش را به خود جذب میکند.

5هتل-مارینا-پارک-کیش.jpg

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

این هتل دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشیده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمین استاندارد تنیس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-مارینا-پارک-کیش2.jpg

-مارینا-پارک-کیش1.jpg

-مارینا-پارک-کیش4.jpg

 


هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش در بلند ترین ناحیه گردشگری شمال شرق جزیره زیبای کیش واقع شده است که به دریای خلیج فارس نزدیک می باشد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی می باشد و محوطه و فضایی زیبا و سر سبز با گل وگیاه و درختان نخل و  آبنمای زیبا طراحی و دیزاین شده است. شکل پلکانی هتل بزرگ ارم آن موجب شده که 80 % اتاق ها رو به  دریا باشد و اتاق هایی که به سمت جزیره هستند به علت احاطه داشتن به جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیرش، مناظر زیبایی اتاقهای رو به دریا دارد . سوئیت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گیاه و  و فضای سبز واقع شده است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-ارم-کیش1.jpg

امکاناتهتل ارم کیش :

هتل ارم کیش  دارای محوطه زیبا 210 اتاق و 140  سوئیت آپارتمان در محوطه و با همه امکانات فروشگاه تجاری ،دو استخر و سونا و تالارهای ویژه ازدواج و جشن تولد ,  کافی شاپ , رستوران سنتی ، رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و خارجی،  رستوران گردان ،فست فود و همینطور 2 سالن آمفی تئاتر و  سالن کنفرانس چهل نفره می باشد. سالن گالری, کلوپ تفریحی و ورزشی و سالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد .

 -ارم-کیش3.jpg

 

-ارم-کیش2.JPG


هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش از بزرگترین و قدیمى ترین هتل های  جزیره کیش است . هتل شایان دارای ۱۹۵ اتاق  ، سوئیتهاى ساحلى ، سوئیتهاى معمولى و رویال ، اتاقهاى رو به دریا و جزیره و همچنین دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-شایان-کیش1.jpg

امکانات هتل شایان کیش :

رستورانهاى ایرانى و فرنگى ، آرایشگاه ، کافی‌نت و گیم‌ نت ، پارکینگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خرید،دریا و ... رانام برد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-شایان-کیش3.jpg

-شایان-کیش4.jpg


هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد. این هتل در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است.هتل سیمرغ کیش از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل از 86 اتاق و 306 تخت خواب تشکیل شده است. از امتیازات این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-سیمرغ-کیش2.JPG

امکانات هتل سیمرغ کیش:

این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل پارمیس کیش 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهای پر طرفدار کیش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتیازات ویژه ای دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-پارمیس-کیش4.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش :

از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-پارمیس-کیش2.jpg

-پارمیس-کیش6.jpg


  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • آرزو امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی