تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

هتل های آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه زیبای لارا در فضایی به مساحت 53 هزار متر مربع در سال 2011 میلادی تاسیس شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر می باشد. هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای 10 طبقه می باشد که در مجموع 500 اتاق و سوییت مجهز دارد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس است و بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا صبحانه آن ها در اتاق سرو می شود.

امکانات هتل رویال هالیدی آنتالیا :

رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی , آرایشگاه , کرایه اتومبیل , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی , میز بیلیارد , پینگ پنگ و صرافی که مسافران تور آنتالیا بتوانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند.

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا

 

 هتل سوسسی آنتالیا

 هتل سوسسی آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا درز نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل لوکس در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به وسعت  90 هزارمترمربع بنا شده است. سرویس دهی این هتل زیبا بصورت UALL می باشد.از هتل سوسسی آنتالیا تا مرکز شهر 45 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی 35 کیلومتر فاصله دارد و محوطه هتل برگرفته از درختان نخل و محیطی سرسبز است و مسافران تور آنتالیا باانتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل از دو ساختمان تشکیل شده که ساختمان اصلی آن  387 اتاق دارد که اتاق های آن ( استاندارد دلوکس، دلوکس رو به دریا، سینیور سوئیت، جونیور سوئیت، رویال سوئیت، کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین) و ساختما دوم آن ساختما تراس است که از 165 اتاق تشکیل شده  که اتاق های آن ( استاندارد دلوکس، خانوادگی، اتاق خانوادگی TRIPLEX،  سینیور سوئیت، سوئیت LOVE LAKE و ویلای VIP) می باشد که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن است و دارای خدماتی نظیر بالکن، تهویه مطبوع، کاناپه، مینی‌بار و... مسافران تور آنتالیا در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل سوسسی آنتالیا:

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبیاستخر کودکانکلاب شبانهتئاترساحل اختصاصیزمین تنیسباشگاه بدنسازیسونا و جکوزیجت اسکیغواصیحمام ترکیموج سواری و ....

جهت خرید تور آنتالیا با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا 5 ستاره در ماه می سال 2016 افتتاح گردید. این هتل لوکس در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد.از هتل  ساحلی آدلیا الیت لارا تنها 1 کیلومتر تا مرکز خرید پرمیوم و 15 کیلومتر تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل از 525 اتاق تشکیل شده که تمامی آتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون شیک می باشد و دارای خدماتی نظیر سیستم تعویه مطبوع، حمام،  LCD، مینی بار، بالکن مبله و ... هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 امکانات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا:

سونا ، ماساژ ، حمام ترکی ، بوفه صبحانه ،  رستوران اصلی هتل ( با انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، ژاپنی و مکزیکی) ، ساحل اختصاصی ، استخر فضای باز و داخلی ، باغ ، تراس آفتاب ، پارک آبی ، مرکز اسپا ،حمام ترکی ، ورزش های آبی ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، بولینگ ، دارت ، زمین بازی کودکان ،امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، سالن زیبایی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

تور آنتالیا  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا را  پیشنهاد میکند.

 

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا

 

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل سیده آلگوریا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است و سرویس دهی آن بصورت ALL می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر، تا مرکز سیده حدود 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 55 کیلومتر می‌باشد.این هتل از 297 اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، کف پوش لمینیت و بالکن اختصاصی رو به فضای سبز می باشد.

امکانات هتل سیده آلگریا آنتالیا:

دارای 2 رستوران می باشد که رستورانم اصلی با ظرفیت 300 نفر که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند.

2 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می کنند.

2 استخر سر پوشیده و سر باز و کودکان، سرسره آبی،مرکز SPA، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، جکوزی، اتاق تلویزیون، بیلیارد، تنیس روی میز، نایت کلاب، نمایش و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا  ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • آرزو امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی