تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

هتل های استانبول

هتل لامارتین استانبول

lamartinis5jpg.jpg

هتل لامارتین استانبول از هتل های خوب و 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول به شمار می آید. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 22 کیلومتر فاصله دارد. هتل لامارتین استانبول به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی از جمله کاخ تاریخی گالاتا و کاخ دولما باغچه نزدیک می باشد به همین دلیل دسترسی گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به این مناطق و مراکز به راحتی امکان پذیر می باشد. 

امکانات هتل لامارتین استانبول :

هتل لامارتین استانبول دارای 67 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خوبی از جمله یخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، وای فای و..... برخوردار می باشند. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که توریست های تور استانبول می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را در این رستوران ها سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. از خدمات هتل لامارتین استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، ترانسفر فرودگاه ، سالن زیبایی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. 

lamartinis2jpg.jpg

lamartinis4jpg.jpg

lamartinis3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سمینال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمینال استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 120 متر فاصله دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل سمینال استانبول در سال 2007 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به جاذبه های توریستی و مناطق تاریخی نزدیک می باشد و گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سمینال استانبول :

هتل سمینال استانبول دارای 7 طبقه و 88 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل سمینال استانبول انواع غذاهای محلی ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سمینال استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، کتابخانه ، سونا و ......

 seminalis2jpg.jpg

 seminalis3jpg.jpg

 seminalis4jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کلاس استانبول

klasis1jpg.jpg

هتل کلاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شهزاده باشی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1986 میلادی افتتاح شده است و در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کلاس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 13 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین اماکن تاریخی هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل کلاس استانبول :

هتل کلاس استانبول در 5 طبقه و دارای 129 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران تور استانبول نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کلاس استانبول می توان به حمام ترکی ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اجاره اتومبیل و ..... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 klasis2jpg.jpg

 klasis3jpg.jpg

 klasis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کناک استانبول

konak_is_1jpg.jpg

هتل کناک استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 7 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 1972 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. درضمن هتل کناک استانبول در سال 2012 میلادی بازسازی شده است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کناک استانبول :

هتل کناک استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. همچنین اتاق ها با تلفیقی از شیوه سنتی و مدرن طراحی شده اند . هتل کناک استانبول دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 konak_is_2_jpg.jpg

 konak_is_3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

 kebanis1jpg.jpg

هتل آلکاوکلر کبان استانبول از هتل های 4 ستاره شهر استانبول به حساب می آید. این هتل با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های این شهر می باشد 150 متر فاصله دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد به همین خاطر هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل آلکاوکلر کبان استانبول :

هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. در ضمن اتاق ها به سبک و شیوه ی آرت دکو طراحی شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد .

 kebanis2jpg.jpg

kebanis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96


  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • آرزو امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی